Στ’ Τάξη

Οι μαθητές/τριες των Ε’ και Στ’ τάξεων επισκέπτηκαν το Βυζαντινό Μουσείο – Κέντρο Βυζαντινού Πολιτισμού << Ιουστινιανός >> στα Ν. Φλογητά Χαλκιδικής.

Αναλυτικότερα, ένα ιστορικό συγκρότημα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αλλά και πολιτιστικής σημασίας ξεπροβάλλει ανάμεσα στα χωράφια και στους ελαιώνες στα Νέα Φλογητά. Το 1999 το συγκρότημα περιήλθε στην κυριότητα του Υπουργείου Πολιτισμού και της 10ης Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων. Σήμερα, το μνημειακό σύνολο, καταλαμβάνοντας έκταση 27 περίπου στρεμμάτων, αποτελείται από ένα συγκρότημα δύο κτιρίων του αρχικού πυρήνα (Κεντρικό και Παλαιό Κτίριο), ένα περιφερειακό (μεμονωμένο κτίριο), καθώς και διάφορες άλλες εγκαταστάσεις.

Στον χώρο έχουν διαμορφωθεί τρία ανοιχτά εργαστήρια συντήρησης που καλύπτουν τρεις βασικές κατηγορίες αντικειμένων: το βιβλίο (χειρόγραφο ή έντυπο), την κεραμική και την εικόνα. Έτσι, οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ζωντανά τη διαδικασία συντήρησης αρχαιοτήτων από προσωπικό της Εφορείας. Συγχρόνως, σε μεγάλες αναρτημένες οθόνες, τούς παρουσιάστηκε η λεπτομέρεια των εργασιών, είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε βιντεοσκοπημένα.

Οι μαθητές/τριες των Ε’ και Στ’ τάξεων επισκέπτηκαν το Βυζαντινό Μουσείο – Κέντρο Βυζαντινού Πολιτισμού << Ιουστινιανός >> στα Ν. Φλογητά Χαλκιδικής.

Αναλυτικότερα, ένα ιστορικό συγκρότημα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αλλά και πολιτιστικής σημασίας ξεπροβάλλει ανάμεσα στα χωράφια και στους ελαιώνες στα Νέα Φλογητά. Το 1999 το συγκρότημα περιήλθε στην κυριότητα του Υπουργείου Πολιτισμού και της 10ης Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων. Σήμερα, το μνημειακό σύνολο, καταλαμβάνοντας έκταση 27 περίπου στρεμμάτων, αποτελείται από ένα συγκρότημα δύο κτιρίων του αρχικού πυρήνα (Κεντρικό και Παλαιό Κτίριο), ένα περιφερειακό (μεμονωμένο κτίριο), καθώς και διάφορες άλλες εγκαταστάσεις.

Στον χώρο έχουν διαμορφωθεί τρία ανοιχτά εργαστήρια συντήρησης που καλύπτουν τρεις βασικές κατηγορίες αντικειμένων: το βιβλίο (χειρόγραφο ή έντυπο), την κεραμική και την εικόνα. Έτσι, οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ζωντανά τη διαδικασία συντήρησης αρχαιοτήτων από προσωπικό της Εφορείας. Συγχρόνως, σε μεγάλες αναρτημένες οθόνες, τούς παρουσιάστηκε η λεπτομέρεια των εργασιών, είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε βιντεοσκοπημένα.

Οι μαθητές/τριες της Στ’ τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους επισκέπτηκαν τον χώρο του Γυμνασίου προκειμένου να γνωρίσουν τη νέα βαθμίδα στην οποία θα μεταβούν τον επόμενο χρόνο. Οι μαθητές/τριες ξεναγίστηκαν στον χώρο του σχολείου, μίλησαν με τους καθηγητές και προετοιμάστηκαν για τη νέα μετάβασή τους.

Οι μαθητές της Στ’ τάξης με τη βοήθεια της δασκάλας τους φύτεψαν όμορφα, πολύχρωμα λουλούδια στην αυλή του σχολείου μας μετατρέποντάς τη σ’ ένα φρέσκο και ελκυστικό μέρος.

Οι Ε’ και ΣΤ’ τάξεις πραγματοποίησαν την εκδρομή τους στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας- ΝΟΗΣΙΣ ( Πλανητάριο) στη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές παρακολούθησαν εντυπωσιακά και εκπληκτικά έργα τέχνης από την Έκθεση τέχνης της σκιάς ( Genesis) και έπειτα μεταφέρθηκαν στο Mediterranean COSMOS για φαγητό και ξεκούραση.

Στα πλαίσια της ενότητας “ΣΥΣΚΕΥΕΣ” στο μάθημα της Γλώσσας και με αφορμή το μάθημα στο Ανθολόγιο “Περιπέτεια με την τηλεόραση” του Ροντάρι, οι μαθητές της ΣΤ’ δημιούργησαν γελοιογραφίες για να τονίσουν ότι τα τελευταία χρόνια η τηλεόραση έχει εισβάλει και επηρεάζει με δυναμικό τρόπο την καθημερινή ζωή των ενηλίκων αλλά και των παιδιών.