Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning:

Καραγιαννίδου Σοφία, Παπαδοπούλου Φανή, Παπαβασιλείου Εμμανουήλ, Λιούτσια Βικτωρία

Πρόγραμμα:

“Always be good”

Διάρκεια προγράμματος: Ιανουάριος- Απρίλιος 2024

Banner

Στο πρόγραμμα συμμετέχουμε 13 σχολεία από 3 χώρες (Ελλάδα , Ρουμανία, Τουρκία). Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τον ψηφιακό χάρτη με τις συμμετοχές των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

https://www.pictramap.com/app/view?p=b91c42

Λογότυπο προγράμματος

Αφίσα προγράμματος

Πραγματοποιήθηκε στις 29 Φεβρουαρίου η πρώτη τηλεδιάσκεψη των εκπαιδευτικών για τον συντονισμό των δράσεων με τους μαθητές. Συμμετείχαν όλα τα σχολεία και των 3 χωρών. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Σοφία Καραγιαννίδου και Παπαδοπούλου Φανή συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη αυτή προκειμένου να οργανώσουν τις δράσεις του επόμενου μήνα.

Παρακολουθήστε το βίντεο προώθησης του προγράμματος μας:

Η πρώτη δραστηριότητα του προγράμματος , αφορούσε την Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Ως δραστηριότητα αποφασίστηκε να γίνει ένα ψηφιακό βιβλίο με ιστορία που δημιουργήθηκε από τους εκπαιδευτικούς. Το παραμύθι που φτιάχτηκε, παρουσιάστηκε στους μαθητές κι αυτοί ανέλαβαν την εικονογράφηση. Δημιούργησαν εικόνες σχετικά με την ιστορία και επιλέχθηκαν κάποιες από αυτές για να δημιουργηθεί το e-book.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το ψηφιακό βιβλίο (e-book) που δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή και των 13 σχολείων.

https://www.storyjumper.com/book/read/170031761/65e237245efc1#

Μάρτιος

Για τον μήνα Μάρτιο είχαμε να ασχοληθούμε με την προστασία μας από τους σεισμούς και τις φωτιές. Ακολουθούν φωτογραφίες από τις δράσεις των τάξεων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

Σεισμοί

Αρχικά είδαμε βίντεο για τους μύθους των σεισμών κι έπειτα είδαμε βίντεο για την πραγματική αιτία των σεισμών και γιατί δε θα πρέπει να τους φοβόμαστε . Συζητήσαμε για το σχέδιο σεισμού κι έπειτα κάναμε πρόβα σεισμού. Στον διάδρομο του σχολείου τοποθετήθηκαν εμπόδια (καρέκλες) ώστε οι μαθητές να τα αποφύγουν στη διαδρομή τους προς την έξοδο. Αφού ολοκληρώθηκε με επιτυχία η άσκηση σεισμού, επιστρέψαμε στην τάξη και παίξαμε ένα παιχνίδι σωστού -λάθους ώστε να εμπεδώσουν οι μαθητές τις νέες γνώσεις που αποκόμισαν από εκείνη τη μέρα.

Φωτιά

Οι μαθητές μας ασχολήθηκαν με την επείγουσα κατάσταση μιας πυρκαγιάς. Πρώτα, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για μέτρα πρόληψης πυρκαγιάς και συζητήσαμε για τον τρόπο με τον οποίο εκκενώνουμε ένα κτίριο όπως επίσης και τις εξόδους έκτακτης ανάγκης του σχολείου μας. Συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας και μάθαμε χρήσιμες λέξεις και εκφράσεις στην Αγγλική Γλώσσα. Τέλος, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν ένα πυροσβεστικό όχημα και τον εξοπλισμό του, να φορέσουν τη στολή του πυροσβέστη και να λύσουν όλες τους τις απορίες.

Στην αρχή παρακολουθήσαμε βίντεο για να καταλάβουμε πως γίνονται σεισμοί. Στη συνέχεια φτιάξαμε πύργους από ξύλινα τουβλάκια και τα τοποθετήσαμε πάνω σε δύο βιβλία. Αρχίσαμε να κινούμε τα βιβλία , όπως κινούνται και οι τεκτονικές πλάκες σε έναν σεισμό. Συζητήσαμε και κάναμε κουιζ σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε πριν τον σεισμό αλλά και κατά τη διάρκειά του. Τέλος πραγματοποιήσαμε άσκηση σεισμού!