Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού της 22ας Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού της τάξης, ανέλαβαν την υλοποίηση μιας δημοσκόπησης με κεντρικό θέμα την χρήση του νερού από τους μαθητές του σχολείου. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών μεγάλων τάξεων Δ, Ε, ΣΤ, ενώ από τις μικρές κατόπιν… κλήρωσης επιλέχθηκε το Β2 τμήμα! Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ με ενθουσιασμό συνέλεξαν τις απαραίτητες πληροφορίες και στη συνέχεια έκαναν την κατανομή και εξαγωγή των αποτελεσμάτων! Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά του σχολείου κάνουν λελογισμένη χρήση του νερού σε χρόνο και ποσότητα καθώς όλα κλείνουν την βρύση μετά την χρήση της, ενώ όταν εντοπίζουν κάποιο πρόβλημα ενημερώνουν κατευθείαν τους εκπαιδευτικούς. Ακόμη, πάνω από το 80% των παιδιών δηλώνουν ότι ανοίγουν τις βρύσες σε λογικές συχνότητες! Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης για την έρευνα τους! Η δράση αυτή εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης του σχολείου «Ενεργώ Και Μαθαίνω».

