ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού της 22ας Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού της τάξης, ανέλαβαν την υλοποίηση μιας δημοσκόπησης  με κεντρικό θέμα την χρήση του νερού από τους μαθητές του σχολείου. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών μεγάλων τάξεων Δ, Ε, ΣΤ, ενώ από τις μικρές κατόπιν… κλήρωσης επιλέχθηκε το Β2 τμήμα! Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ με ενθουσιασμό συνέλεξαν τις απαραίτητες πληροφορίες και στη συνέχεια έκαναν την κατανομή και εξαγωγή των αποτελεσμάτων! Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά του σχολείου κάνουν λελογισμένη χρήση του νερού σε χρόνο και ποσότητα καθώς  όλα κλείνουν την βρύση μετά την χρήση της, ενώ όταν εντοπίζουν κάποιο πρόβλημα ενημερώνουν κατευθείαν τους εκπαιδευτικούς. Ακόμη, πάνω από το 80% των παιδιών δηλώνουν ότι ανοίγουν τις βρύσες σε λογικές συχνότητες! Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης  για την έρευνα τους! Η δράση αυτή εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης  του σχολείου «Ενεργώ Και Μαθαίνω».

ETWINNING LABEL

Οι εκπαιδευτικοί Καραγιαννίδου Σοφία, Λιούτσια Βικτωρία, Παπαδοπούλου Φανή και Παπαβασιλείου Εμμανουήλ εκπόνησαν ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning με τίτλο “Αlways be good” με τους μαθητές των τάξεων Α και Β το σχολικό έτος 2023-2024. Τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την κατάκτηση της ετικέτας!

Εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία  

Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://depps.eservices.minedu.gov.gr

ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.

Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.

Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):

α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),

β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).

Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025, καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea

και

https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea

  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/

Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».

ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ

Την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025 οι Δ, Ε και ΣΤ τάξεις πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη με το ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ σχετικά με την νανοτεχνολογία. Επίσης έγινε σύνδεση με την Παγκόσμια Ημέρα Νερού – 22 Μαρτίου και το θέμα της παρουσίασης που έγινε αφορούσε την εξοικονόμηση νερού και τον καθαρισμού των υδάτων με διατάξεις νανοτεχνολογίας. Ευχαριστούμε τον κ.Αρκά Μιχάλη για την παρουσίασή του!

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ – ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ-ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Την Δευτέρα 24 Μαρτίου το σχολείο μας κατέθεσε στεφάνι στο Ηρώον Ν.Μουδανιών μαζί με την αποστολή της σημαίας. Την Τρίτη 25 Μαρτίου οι μαθητές πραγματοποίησαν την καθιερωμένη παρέλαση και η αποστολή της σημαίας συμμετείχε στον εκκλησιασμό. Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς Χατζηπαπά Σταμάτη και Σκαρμούτσο Γιάννη! Συγχαρητήριο στους μαθητές που συμμετείχαν!

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης πραγματοποίησαν την σχολική γιορτή της 25ης Μαρτίου τη Δευτρέρα 24 Μαρτίου 2025 στον χώρο του σχολείου. Η γιορτή τους βασιζόταν στους “Ελεύθερους Πολιορκημένους” του Διονύσιου Σολωμού για να τιμήσουν και την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης στις 21 Μαρτίου. Το κείμενο διαμόρφωσε η Καλογεράκη Άρτεμις και την προετοιμασία των μαθητών ανέλαβε η εκπαιδευτικός Κρεμμύδα Αγορίτσα καθώς επίσης τη μουσική υποστήριξη η εκπαιδευτικός Σαντουρτζόγλου Ελισάβετ. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο με τις ερμηνείες των μαθητών, που απήγγειλαν και τραγούδησαν τον Διονύσιο Σολωμό. Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς και στους μαθητές!

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ

Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης πραγματοποίησαν το πείραμα του Ερατοσθένη σήμερα 21 Μαρτίου 2025 ημέρα της εαρινής ισημερίας, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΠΑΝΕΚΦΕ. Χρησιμοποίησαν ράβδο, μέτρο, μοιρογνωμόνιο και με το κατάλληλο φύλλο εργασίας βρήκαν όπως ο Ερατοσθένης την περίμετρο της Γης. H δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Συλλογικού Προγραμματισμού Εκπαιδευτικού Έργου σύμφωνα με το σχέδιο δράσης “Ενεργώ και Μαθαίνω”.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ

Το 3ο ΔΣ Ν.Μουδανιών συμμετείχε στην ημερίδα “Προσεγγίζοντας το Ολοκαύτωμα στο Σχολείο και στο Μουσείο” μέσω της εργασίας φιλαναγνωσίας “Τα αστέρια της ελπίδας”, που συνέγραψαν και εικονογράφησαν με τη βοήθεια λογισμικών τεχνητής νοημοσύνης οι μαθητές των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων. Η παρουσίαση της εργασίας έτυχε θερμής ανταπόκρισης και αποτέλεσε μία επιβράβευση αλλά και δικαίωση για το 3ο ΔΣ Ν.Μουδανιών, που συμπεριέλαβε τη δράση αυτή στο σχέδιο δράσης “ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ ΜΟΥ: Η ΕΙΡΗΝΗ”. Το ιστορικό διήγημα που έγραψαν οι μαθητές εκτυπώθηκε ενώ ακόμη μετατράπηκε σε ηλεκτρονικό βιβλίο. Ευχόμαστε να εργάζονται πάντα οι μαθητές δημιουργικά!

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΚΦΕ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ

Την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 επισκέφθηκε το σχολείο μας η υπέυθυνη του ΕΚΦΕ ΠΟλυγύρου κ.Θεολόγου. Πραγματοποίησε πειράματα στην Ε΄και στην ΣΤ΄τάξη. Συγκεκριμένα η Ε΄τάξη ασχολήθηκε με τον όγκο, τη μάζα, την πυκνότητα και τον ηλεκτρισμό. Η Στ΄τάξη ασχολήθηκε με τη θερμότητα, τον ηλεκτρομαγνητισμό, την υδροστατική πίεση και το φως. Η δράση αυτή έγινε στα πλαίσια του Συλλογικού Προγραμματισμού Εκπαιδευτικού Έργου και συγκαταλέγεται στις δράσεις του σχεδίου “Ενεργώ και Μαθαίνω”. Ευχαριστούμε θερμά την κ.Θεολόγου για την άψογη συνεργασία!

EΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 οι Α, Β1 και Β2 τάξεις επισκέφθηκαν το Λαογραφικό Μουσείο και το Μουσείο Αλιευτικών Εκθεμάτων Ν.Μουδανιών. Οι εικόνες των εκθεμάτων και οι διαδραστικές προβολές ταινιών ενθουσπίασαν τους μαθητές! Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους των Μουσείων καθώς επίσης τις εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν τους μαθητές, την κ.Καραγιαννίδου, την κ.Βογιατζή, την κ.Γαβρά, την κ.Μπατμά και την κ. Λιούτσια!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β1

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υποθεματική ενότητα: Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μάρκου Δήμητρα

Ο τίτλος των εργαστηρίων ήταν: «Σεισμός – και τώρα τι κάνω;» Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση του. Παρόλα αυτά μέσα από την εφαρμογή του προγράμματος φάνηκε έκδηλο το ενδιαφέρον των παιδιών για να μάθουν για όλες τις φυσικές καταστροφές και όχι μόνο για τον σεισμό. Και αυτό έγινε. Οι στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν. 

Φυσικές καταστροφές (Ηφαίστεια -Τσουνάμι) Σε ότι αφορά τα ηφαίστεια μιλήσαμε για την δομή του εσωτερικού της γης και τον τρόπο που πυροδοτούνται και εκρήγνυται η λάβα. Επίσης αναφέραμε τις περιοχές που έχουμε ανά τον κόσμο τα εν ενεργεία ηφαίστεια και ολοκληρώσαμε ζωγραφίζοντας με θέμα “το ηφαίστειο την ώρα που εκρήγνυται” . Σε ότι αφορά το τσουνάμι μιλήσαμε για τον τρόπο με τον οποίο μετακινούνται οι τεκτονικές πλάκες στον βυθό της θάλασσας δημιουργώντας τα θηριώδη κύματα που εκτονώνονται στην ακτή πλήττοντας τις εκάστοτε περιοχές! Επίσης αναφέραμε τις περιοχές που έχει κάνει την εμφάνιση του ανά τον κόσμο και ολοκληρώσαμε ζωγραφίζοντας με θέμα “το τσουνάμι την ώρα που τα κύματα εκτονώνονται στην ακτή” .

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ

Οι μαθητές των Στ’ και Ε’ τάξεων συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού με τίτλο “Απελευθέρωσε την Ειρήνη” μέσω του λογισμικού Genial.ly. O σκοπός του παιχνιδιού είναι να αντιταχθούν οι μαθητές στη βία και τα παρεπόμενά της και να μάθουν να μη χρησιμοποιούν τη βία ως μέσο ψυχαγωγίας. Το συγκεκριμένο παιχνίδι οι μαθητές της Στ’ τάξης θα το παρουσιάσουν διαδικτυακά στο 17ο Συνέδριο Πληροφορικής. Επίσης η συγκεκριμένη δράση αποτελεί κομμάτι του σχεδίου δράσης “ΠΡΟΘΕΣΥ ΜΟΥ: Η ΕΙΡΗΝΗ”. Στην εικόνα που ακολουθεί μπορείτε να ψυχαγωγηθείτε παίζοντας το παιχνίδι.

ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Την Πέμπτη 6 Μαρτίου οι τάξεις του σχολείου μας πραγματοποίησαν δράσεις κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Σε όλους τους μαθητές προβλήθηκε το animation της Ειρήνης, του χαρακτήρα που λειτουργεί σαν μέντορας στο σχέδιο δράσης
“ΠΡΟΘΕΣΥ ΜΟΥ: Η ΕΙΡΗΝΗ” .

https://app.animaker.com/animo/Gg7xjXG5YGfPgA0P

Στη συνέχεια οι μαθητές των Β1 και Γ τάξεων χρησιμοποίησαν τη Βαλίτσα της Ειρήνης.Μέσα στη βαλίτσα υπήρχαν βιβλία με περιεχόμενο κατά της βίας και του ρατσισμού και υπέρ της διαφορετικότητας, το βάζο των ευχών όπου οι μαθητές έβαλαν τις ευχές τους για το μέλον του κόσμου και τα περιστέρια της ειρήνης πάνω στα οποία οι μαθητές έγραψαν φράσεις σχετικές με την ειρήνη και αντίθετες στη βία.Επίσης οι μαθητές του Β1 τμήματος δημιούργησαν τον τροχό διαχείρισης του θυμού καθώς επίσης αφίσες με μηνύματα κατά της βίας.

Επίσης οι μαθητές της ΣΤ ‘ τάξης δημιούργησαν αφίσα κατά του σχολικού εκφοβισμού και παρακολούθησνα ταινίες σχετικές με το θέμα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ

Παρακαλούμε να ενημερωθείτε για τις εγγραφές των μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη. Οι ώρες συνεργασίας με το σχολείο είναι 10.00πμ – 11.30πμ καθημερινά μέχρι τη λήξη της περιόδου εγγραφών. Παρακαλούμε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά εκ των προτέρων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1) Βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο

2) Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή,

3) Το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή

4) Το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

5)Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.

6)Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής. Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς ή κηδεμόνες που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο αυτό φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ